Planer inför sommaren 2014?

Så mycket man vill göra men så lite tid och pengar.. Det vanliga problemet..
 
Men jag har några saker som jag verkligen vill och SKA göra.
- Jobba hos Maria (vet ej hur länge)
- Åka ner på läger hos Sylve och Lotta (om det finns plats) hoppas att en kompis kan hänga med också!
- Ta en tur till Göteborg för att shoppa, gå på liseberg m.m.
- Jag och min kusin har pratat om en londonresa hur länge som helst nu och det skulle vara suåper roligt eftersom jag slutar nian och hon tar studenten! 
- Tävla!!!! Ett meeting ska jag åkka på hoppas jag då det är på hemmaklubben!
- Hoppas hoppas hoppas att min vän kommer ner till mig i sommar med din polle eftersom hon bor i växjö! 
 
Lite småplaner haha. Men det kosttar en hel del pengar och jag kan inte göra allt. Läger och jobb är i alla fall klart till 99,9%. 
 
Vad ska ni göra i sommar? 
 Bästa kusinerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0