Gårdagens pass för Maria

Igår satt Maria upp på honom och gissa om han blev fin! Så roligt att se han från marken. Han börjar få mer och mer muskler och är starkare. Han hänger sig inte lika mycket i bettet och har en bättre form. Men han sitter fast lite i vänstersidan och det måste jag jobba på. Jag blir gärna lite ostadig i hande när han hänger sig fast och blir stel. Jag kommer heller inte riktigt ner i sadeln heller så nu blir det jobb utan stigbyglar.
 
Så på det hela gick det bra även fast det är svårt. Jag måste jobba med min sits och träna på att jobba mer med benen. Han ska liksom fram när jag vill att han ska igenom och gå korta steget. Krongligt, jag vet men jag jobbar vidare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0