Trött arg och annu mer trött

Min blogg.se app funkar seriöst inte och jag önskar att den var liladan som på iphones men nej den suger. En anlednining till varför det har varit dålig uppdatering.

Sen var jag i stallet från halv fem till sju och red båda hästarna. De fick gå lite lätt och båda var sjult fina. Mitt inlägg som jag skrev igår som raderades.. stod det iaf hur det gick igår och då var de också superfina! Imon är det Maria som gäller och jag är jättesugen och taggad!!!

Övrigt så har jag mycket i skolan. Ska söka in till gymnasiet, har en klassiker på 600 sidor som jag måste läsa ut så jag läser 24/7 för att hinna.. sen har jag biologiprov på torsdag och jag har vlivit klar med sammanfattningen på sex fulla sidor.. SEX FULLA SIDOR???!?!??! SAMMANFATTNING..... happy life..
Så mycket på gång och nu har jag fått ut det mesta på mitt minne så att jag kan sova gott! Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0