Ridpass

Red båda två idag. Konditionsträning med Castor mkt galopp på långa sträckorni skogen! Härligt säger jag bara. Bosse jobbade jag lite i trav och några meter galopp. Energi så det sprutar i den ponnyn. Han ville inte jobba bara springa so fort ham kunde. Jag la inte jättemycket energi på att han skulle gå perfekt men jag jobbade så att han gick i rätt form och höjde ryggen och när han gick där bra och inte drog iväg som en oxe så avslutade jag. Så båda var fina!

Imorgon blir det träning för mats seeent men känns välbehövligt så valde att ta en sen tid för att kunna träna. Träningen blev flyttad från udden till mats pga av underlaget och först ville jag inte åka för jag orkade inte (lat **host) men sen messade han mig och frågade om jag hade sett att det hade blivit flyttat så då kunde jag inte motstå hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0