Inköpslista till Göteborg

1. En racesafe väst, blå.
2. Bruna John Whitaker tyglar, bruna till nya tränset
3. Martingal från John Whitaker, brun 
Resten är kanske inköp och absolut inte allt men saker som jag gärna skulle vilja äga och vilja ha!
Kanske en samshield hjälm som nu kostar 3000;- 
Sen skulla jag gärna vilja ha ett par bruna dressyrskydd från Catogo, har ett par till Bosse men Castor behöver en storlek större. 
Sen har jag velat ha en animokavaj i evigheter...
Kanske hittar jag också ett par bruna verdus i medium till Castor för ett bra pris. Inte de nyaste alltså. 
Sen för att göra min nya tävlings outfitt som består av blått och brunt som ni kanske förstått så vill jag ha ett par bruna stövlar. Från Bocaj, så snygga. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0