Gymmet

Åkte till gymmet och körde intensivt i en halvtimma och det var verkligen intensivt. Körde hela kroppen från topp till tå så jag hoppas på lite träningsverk imon! Sen åkte jag vidare för att köra laser game i 45 min med us. Jag är inte med i styrelsen med de frågade om jag ville hänga på så varför inte? Det var störtkul verkligen! Jag är inte jättebra men jag vet allt hur jag ska få folk att bli irriterad på mig haha. Lite fult språk blev det också när tävlingsmänskan kom fram i mig. Är så tävlinginriktad så det bara smäller om det!

Jag behövde verkligen få komma ut och slappna av. Inte tänka på varken skola eller häst så nu är jag full av energi trots att jag kört slut på mig själv fast på ett bra sätt! 
Hästarna fick vila idag det vara bara Bosse som jag hoppade upp en svämg barbacka på så han fick röra på sig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0