Förta galoppen

Galoperade men Bosse idag inte alls mycket men det var roligt! Han var jättefin och lösgjord, mjuk och reglerbar. Dock inte när man skulle sakta av då han blev öite hård i munnen och skulle inta alls sakta av.

Castor gick bra dock måste jag hitta honom lite mer och jag känner att han testar mig lite. Särsklillt när jag ska flytta och göra sidvärtsrörelser. Han blir ganksa hård i munnen och springer gärna iväg. Så jag måste stärka mina magmuskler helt klart. Jag vet inte hur länge sen det var som jag red ett ordentligt dressyrpass haha. Men överlags så var han fin. Testade lite förvänd på raksträcka men eftersom han är van vid att byta så tragglade jag inte det så mycket utan saktade av när det var bra innan han bytte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0