För mycket att gör, för lite tid..

 Har så mycket jag vill göra me så lite tid. Iaf så har jag varit i stllet i några timmar, det har blåst som bara de så båda fick vila eftersom jag inte ville ge mig ut själv i blåsten. Men jag har putsat stövlarna, tränsen, benskydden och martingalen och även oljat in sadeln. Sen har jag borstat och pysslat om dem väldigt mycket. Tycker det är jättemysig när man har tid och jag tog mig tiden idag! Manarna blev fixade och en rejäl ryktning plus en massa gos!  Sen har jag gjort läxor och nu ska jag sätta mig och kolla på film eller nåt!
 
Ska försöka hinna med att skriva imon då jag har lite mer tid för jag har lite ideer om vad som kommer att komma upp här så håll utkik! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0