2013

Tänker inte rabla upp alla månader och vad som hände men jag tänker dra vissa stora betydelsefylla saker detta året!

Februari åkte vi in och kollade Bosse och han var givetvis inte frisk.

I april var det världscupfinalen i gbg!

Maj var det One Direction konserten och minisemestern i sthlm.

Juli-Augusti åkte jag till Maria och jobbade i två veckor! Superroligt och lärorikt!

November blev Bosse frisk ännu en gång och jag hoppas på att det håller i sig nu!

December köpte vi Castor!

Alla skriver om hur ridningen har gått och hur hästen har varit och alla tävlingar mm men eftersom jag inte kan göra det så får detta bli bra! Jag hoppas att till nästa år att ni ska få en fyrdubbelt så lång lista med allt som hänt! Är verkligen taggad! 2014!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0