Snart sportlov????

Sportlov om en och en halv vecka? Tiden går och man hinner knappt med! På sportlovet åker jag 8h upp i Sverige till fjällen och tar en välbehövlig paus från allt. Skola, häst mm. Känns både bra och lite jobbigt då jag har svårt att släppa saker som skolan ex. Men det ska bli skön, har en efterlängtad vän där uppe som jag hoppas jag hinner umgås med! Vad det gäller hästarna så tar Filippa hand om dem, de får vila och skritta lite men jag passar på att de ksa få detlite lugnt när jag inte är hemma. Vila gör ingen skada! 
 
Efter sportlovet går jag i skolan tre dagar och sen bär det av till Göteborg i två dar! Ska bli så kul. Massa vänner och efterlängtade personer som kommer följa med och även personer som bor däruppe som jag kommer att träffa! Ska b li grymmt!!!!! Älskar verkligen Göteborg och jag tycker det är en så himla go stad! Så jag har lite saker att se fram emot! Dock så missar jag tävlingen i nybro som skulle varit min debut men tar det i mars ist. Sen missar jag också att åka upp till min tränare. Hon frågade idag men tyvärr så är jag inte hemma. Så synd att missa dessa saker men jag känner att jag behöver få komma iväg och tänka på annat. Åka skidor har jag gjort i nästan hela mitt liv så det ska bli underbart att få komma ut i backarna igen! Dessutom så blir suget efter att rida ännu större! 
Ni glömmer väl inte att följa mig på insta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0