Resultat

På framhoppningen så var han okej och som vanligt och jag hoppade fram men när jag skulle hoppa fram på oxern så får han spratt och drar iväg och flyger över... Men han hoppade jättefint men han påverkades lite av småljuden och dessutom var han rädd för Start och målstolparna.

När jag kom in på banan så hade jag ett bra tempo och jag hoppade ettan sen stängde han av. Han drog och det fanns ingen broms. Han var så glad och hoppade jättebra men jag kunde knappt styra. Han var stark men jag fick tillbaka honom stundvis. Det var så jäkla kul och han tyckte det med. Vi kom nolla och nu är jag på väg igen!

Tyvärr så går det inte kolla på filmen. Jag har ingen aning varför men det är något knasigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0