Människa som inspererar mig

Jag vill ägna detta inlägg till en person som inpererar och en person som jag ser upp till. Han är stak står för det hon säger, har bra åsikter osv.

Men hon är så oerhört stark. En riktig kämpe och hon har gått igenom mycket med sin ponny. Kämpat för att det skulle gå frammåt. Hennes ponny är så sjukt fin med så mycket kapacitet och riktigt snygg. Jag blev så ledsen när jag fick höra att hemmes ponny aldrig skulle kunna tävla igen. För jag vet hur mycket hon har tränat och lagt ner timme efter timme men så gick allt åt skogen.

Jag har följt henne ända sedan hon köpte hennes ponny och vi känner varandra lite gran men det spelar ingen roll om jag känt henne i flera år eller någon månad för hon har inspererat mig till att vara stark och kämpa.

Jag pratar om ingen mindre än Carro.
http://carolinebagfeldt.se/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0