Lycklig, halvsjuk Julia

Usch vaknade upp med hals ont och matt vilket är sådär lagom kul när vi snart ska åka. Ska försöka vila såfort jag blir klar med uppsatsen som ska in ikv. Men det som gjorde min fredag är att kavajen har kommit och den passar!!!!!!! Lycklig! Den var på halva priset så jag passade på! Tur får man ha ibland.
 
Jag skulle egentligen ha ridit tre hästar idag men det blev bara två, haha. Baricha hade tappat en sko så det blev ingen ridning och mamma följde med ut på Bosse en sväng i skogen! Han tyckte det var så kul. Han sprutade av glädje när han fick galopera och springa av sig! Man blir själv så lycklig om han är det. Castor skötte sig jättebra och var jättetrevlig att rida! Så vill jag ha honom när jag rider ut! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0