Lördag kväll

Tiden går och jag skulle gärna velat börja med en engelska uppsats som ska in på onsdag men tiden har inte räckt till. Inte imon heller då jag jobbar som funtionär hela dan.. Hästarna får vila imon för tävlingen lär väl hålla på till sent på kvällen. Men något som gjorde mig glad idag är att jag kan vara med på den lokala hopptävlingen den 22 mars på lördagen och åka på div ll dressyr med bosse på söndagen! Var orolig att det skulle vara på samma dag men ibland har man tur! Hoppas jag kan träffa otroligt saknade vänner däruppe som jag inte sett på evigheter! Längtar som bara den, Finns en person däruppe som stöttat mig när Bosse varit sjuk och jag bara längtar efter att få träffa henne! Ni vet det finns bara vissa personer som gått igenom samma sak och vet exakt hur det känns! 

Vår första vins i dressyr<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0