Lång dag slutade bra

Hopptränade för Mats idag och han var helt okej på framridningen. Lite seg i munen men annars känded det bra. Framhoppningen gick bra men när vi skulle hoppa banan så blev han en helt ammam häst.. Han blev stark och bara drog iväg och när han blev stark så blev jag lite hängande i handen och slutade rida. Jag blit så sur på mig själv. Så jag tog tah i problemet och tänkte nu jäklar och då gick det. Jag måste tänka på att ta tag ordentligt och sen vara färdig för annars blir han inte styrbar.

Det går när jag väl börjar rida men sista rundan satt och vi kom rätt på vartenda språng. Då känns det bra. Jobba fick jag göra och det ger resultat.

Film kommer kanske senare eller imorgon. Är lite trött nu haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0