Imorgon

Sista dan idag och imorgon åker vi hem. Det har gått fort och tiden går iväg men imprgon får jag äntligen träffa mina älsklingar som står där hemma! Fick reda på att Castor har tappat en framsko igår och eftersom vi inte är hemma så blir det förmodligen ingen ny sko förrens på tis. Det var sånthär som inte skulle hända.. Jag tror jag får sätta på han boots på frambenen i hagen för att minska risken att han slår av dem. Han trots allt nästan nyskodd.. Så jag kan inte rida honom förens på tisdag iaf och torsdag åker jag till gbg så jag hoppas mamma kan sitta upp en sväng på honom så att han får röra sig iaf eftersom det inte blivit mycket ridning denna veckan. Så är det tävling om två veckor... Men det ska säkert gå bra! Tänk positivt var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0