Finally home!

Äntligen hemma! Har jobbat i 12 h och är supertrött men jag har en engelskauppsats som ska in på onsdag som jag måste sätta mig med.. Inte så kul men klockan är ändå inte så mycket. Har missat PA så ska kanske kolla på det innan sovdags. 
 
När jag kollade på tävlingen idag så är jag jäkligt glad att jag har gått över till häst för fy f**n vad ponnyungar rider ny för tiden. Slänger och flänger utan kontroll och jag diskuterade det med en kompis att det är inte många som klarar av att ta snäva svängar och ha konstroll och inte ligga i undertempo. De fick rida längre vägar bara för att de inte hade tillräckligt mycket kontroll över ponnyn. De var de som red sakta med snäva vägar som vann. Hur bra är det? Nej ponnyvärlden ni får ta och tänka om.... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0