Done for the day

Helt slut. Jag är trött som bara den men vad ska man säga? Det är måndag haha. Jag fixade hela stallet idag och red båda hästarna. Castor ble vlite sur på mig för att han tycker att jag är lite "mesig" med tempot och om han inte fick gå fram då flög det upp i luften ist. Så ridpasset gick ut på att få honom lugn och sitta kvar. Han tycker det är jätteroligt men det är inga små bocksprång det där! Men det gick bättre i slutet då han fick av sig lite energi. 
 
Bosse jobbade jag bara i skritt och trav. Mycket igångsättningar och avsaktningar på rakt spår. Fick jobba mycket med sitsen idag för han hade också lite energi. Men han gick bra han också!
 
Imorgon är det Maria träning med Castor! Taggad!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0