Dagens träning

Hoppträning stod på schemat idag! Idag var han väldigt lydig, nästan för lydig. Jag tyckte också att han var lite trött men jag tror att det är pälsfällning på G. Iaf så var det en lydnadsbana och hindrena låg på 1m 1,10m så det var ändå inte jättelågt. Han var jättefin men jag gjorde en miss och han gjorde en. Jag försökte trycka iväg honom vilket jag inte skulle ha gjort så det blev pannkaka eftersom han gick i form så var han inte med på det. Så jag måste tänka på det att huvudet måste upp. Sen var det en murmatta som han fick för sig var jätteläskig så han stannade en gång. Det var en häst innan som stannade så jag vet inte om han kollade på han eftersom han inte brukar vara tittig, men annars gick det super och Mats tycker att vi passar jättebra plus att sista rundat satt som en klocka! 
 
Känns osm om jag börjar få lite flyt nu i hoppningen och jag börjar hitta lite knappar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0