3 hästar klara

Bosse: Han gick superbra idag var lite seg i början i munnen men annars gick han som en klocka. Lär han rulla två tre varv och bara galopera i samma tempo.

Castor: Han gick väldigt fint och var bra i formen och lyssnade bra men när jag skulle flytta honom så stod han mest på två ben eftersom jag kom åt honom och han skulle inte ge sig. Han tar ut sig själv när ham blir sån. Men ham testar väl hur långt han kan gå..

Baricha: Skulle hoppa en klubbhoppning idag var det tänkt men så fort jag kom in på framhoppningen så stängde hon av och blev helt galen. Hon kastade sig och sparkade och bockade och rusade framåt hela tiden. Jag kunde inte göra ett dug så jag valde att hoppa av och gå ut. Inte för att jag inte klarar det men jag vill inte att någon ska bli sparkad eller att någon ska hoppa på mig om hon kastar sig bakom ett hinder. Men jag fick hoppa efterår när alla hade gått ut så gick jag direkt in till banam och hoppade och då går hon jättefint och är som vanligt. Hoppar bra och taggar igång innan hindrena. Det är tråkigt att hon ska bli sån för hon blir normal såfort man kommer in på banan. Så här illa har det inte varit innan. Det är synd... Men hon hoppade bra när jag väl kunden hoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0