Valborg

Idag gick jag en sväng med Bosse ich travde honom lite för att se hur han rörde sig. Jag tycker faktiskt att han ser som vanligt ut på marken och han haltar inte och länger och kortar enkelt. Jag hoppas bara att han är lite spänd och stel. Så nu funderar jag på att ta ut massören iaf för att massera igenom alla muskler eftersom jag tror att det ger mer. Men vår massör är eftertrackad och det tar ganska lång tid innan hon kan komma ut..

Castor var jättepigg och på tårna idag. Skrittade ut en sväng och travade lite för att se hur han var idag. Mycket bättre och lättare i handen. Han hade mycket mer energi och framåtbjudning! Hoppas han är sån imon också!

Efter detta så stretchade jag ryggarna på båda två. Castor var lite mindre vig men han har inte gjort det så många gånger hehe. Jag tog en slicksten och förde back till magen så att de skulle böja halsen och sträcka ryggen. Där fick de stå och slicka en stund och så bytte jag sida. Enkelt och effektivt.

Hur gör ni när ni strechar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0