Otur så här en fredag...

Usch.. För det första så var det en skitdag i skolan vilket inte gjorde mitt humör bättre. Sen när jag kom hem sa mamma att Castor blev sparkade av Bosse i morse men tur i oturen så häde det ingenting. Men när jag skullle ta och rida Bosse så ser jag att ha har ett jack på ballen. Det är på ena bakbenet och ganska djupt. Har ingen aning om när, var eller hur han har fått det. Han var lite varm men han hade ganska ont så jag tvättade rent och la om det så att det inte kommer in någon smuts. Jag som ville rida honom så att han skulle få av sig lite energi.. Men men det positiva är iallafall att Castor gick jättebra! Red på fältet en sväng i alla gångarter och han skötte sig och lyssnade på mig. Lite pigg och glad med det är bara roligt.
Stort framsteg. Innan har han bara bockat och ställt sig på två ben när han varit själv. Träning ger färdighet!!! Blir så glad när han sköter sig och inte gör något stort problem av ridpasset. 
 
Nu ska jag äta och kolla lite på film, kanske plugga lite så att jag inte hamnar efter.. Fick reda på idag att jag är preliminärt antagen till linjen jag har sökt!!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0