Måndag

Ja veckans tråkigaste dag är snart slut men det mest jobbiga är snart inne. Har suttit en bra stund och pluggat kemi inför nationella imon. Hatar att plugga på prov när jag inte har en aning om vad som kommer komma... vi har tre prov imon. Först första delen med massa frågor och sedan andra delen där man ska ta ställning och argumentera för ngt. Tillslut ska vi planera en laboration. Inte ett dugg taggad. Varför kemi??

Hästarna fick därför lida idag. Gick ut direkt när jag kom hem. Mockade och fixade allting. Sen tog jag in dem och kollade till Bosses sår som ser ut att läka fint. Kom på också att om två veckor så är det dressyr igen... Det ska bli roligt men jag har anmält mig till en LA:1a... hehe tänkte för över en månad sedan att jag hatr tid att öva och träna men tiden går fort. Men det går säkert bra. Jag ska mest köra igenom programmet så att det sitter lite bättre till nästa omg och inte för att han ska gå som en klocka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0