Jag lever

Ja så var det tid till bloggen. Har varit upptagen hela dagen.

Tävlingen då? Jo Bosse skötte sig näst intill prima idag. Han var fin på framridningen och jag hade en bra känsla. Men när jag kom in på banan upptäckte han att han var själv och började gnägga. Han spände sig och jag fick jobba ett bra tag tills han blev avslappnad men det blev han tillslut men ham försökte fortfarande gnaägga genom prigrammet men inget som störde mig jättemycket. Sen så när jag kom in på banan så var han livrädd för dommarbordet. Han skulle inte gå i närheten. Så jag la volt efter volt tills jag fick startsignal. Han var lite spänd (som vanligt) genom hela programmet men han slappnade av mer och mer efter hand.

Jag fick 59 % inga superpoäng men alla fick ganska låga poäng överlag. Laget kom tvåa vilket var väldigt kul! Jag tyckte att det var en orättvis bedömning för många. Men det är mina åsikter men det är svårt att hitta bra dommare. Missta er inte nu bara för att mina procent inte var det bästa men personer som red bra skulle haft högre och personer som red sämre skulle ha sämre. Men men vu hade kul och nu är det träning fram till nästa omg! Dessutom fick jag inte en enda komentar om lodplanet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0