Huvudvärk och lite till...

är vad min dag har bestått av... Nej men gick i skolan till 2 och sen åkte jag och mamma in till stan och hälsade på farfar mm. Sen var det bara hem och slänga på sig stallkläder och ut i det härliga vädret.. Var inte sugen på att rida med jag skrittade Bosse en sväng och travade lite. Hans sår blir bättre och bättre och det var inte varmt idag! Han var iaf pigg och glad av att få komma ut en sväng! Castor fick vila med jag borstade av båda två ordentligt en lång stund så att de blev lite ompysslande. Mår inte så bra så att sitta och rida när man har sprängande huvudvärk är väl inte det bästa! 
Men nu är jag klar för idag och imon är det hoppträning!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0