Hemma

Nu är jag hemma och har gjort lite läxor och vilat. Det har varit en lång men lyckad dag! I första klassen så var han fin på framhoppningen och hoppade upp sig bra. Jag var lite seg och genomblöt då vädret inte var det bästa. Väl ute på banan så piggnade vi till och Castor blev lite nervig och kollade på allt som gick att kolla på. Men han skötte sig och hoppade kanon. Kom rätt på varenda språng och nollade! Kvalade därmed till avd. A. 

Andra klassen var både jag och Castor väldigt trötta och sega. Framhoppningen kändes bra med hoppade inte alls mycket för att spara på krafterna. Ute på banan så fick jag ett bra flyt. Kom in i botten på vissa hinder framförallt sista men jäkla vad han hoppade. Nästan så att jag flög ur sadeln vissa språng! Han kan han. Vi nollade iaf och det känns så jäkla bra! 

Så vi har alltså kvalat i både 1m och 1,10! Underbara häst! Film kommer imorgon! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0