Firar med träning

Kemin är över och jag åkte som sagt och tränade för Maria idag. Castor var fin men han tyckte det var jobbigt när jag flyttade honom på voltspåret eftersom han är lite stel. Jobbade mycket med formen och att han inte ska vara för tung i handen. Han blev jättefin och allt vi jobbar på gynnar oss i hoppningen. Dock måste jag kolla tänderna eftersom jag misstänker att de är lite vassa.

Sen tycker Maria att han är för smal vilket jag också tycker men jag har försökt få honom att gå upp i vikt genom fri tillgång till hö men han äter inte så mycket då han blir mätt så vi har fått lägga till lucern mm för att få i han mer protein. Vi får se hur det går med det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0