Äntligen Fredag!

Trodde aldrig att det skulle bli fredag men vips så sitter jag har på en fredag. Tiden går fort. Idag ska jag rida ut med Filippa och rida Bosse lite själv också. Jobba på hans form framförallt. Han ska bli fiiiin nu. det bara är så. Nu har han äntligen gått ner till den formen på magen som jag vill ha honom i och det tog mer än en halvår haha. Sen ska jag ner till Udden och bygga dressyrstaket inför helgens tävlingar. Så min dag är fullspäckad. Snart närmar sig även årets första utetävling. På söndag åker vi! Har aldrig hoppat honom ute någonsin så det blir spännade och se hur hur han reagerar. Men nu önskar jag er alla en bra fredag (ÄNTLIGEN)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0