My bad luck isn't going anywhere

Ja vad ska man säga... Bosse är halt igen på båda fram och ingen vet vad som är fel. Vi vet att han har ont någonstans i kotan och på måndag ska han opereras och kollas igenom i hela kotan. Känns surt.. Riktigt jäkla surt. Jag hade inte ens börjat hoppa och då börjar man ifrågasätta om han klarar belasting? Iaf så har jag fått mkt tid att pussa och gosa med honom och varje dag ryktas han igenom. Det känns bra att man har tid att göra det. spendera tid med sin bästa vän. 
 
Jag vet att jag inte är den enda som har en häst som är skadad men man känner den där känslan " varför just jag? ".Jag har verkligen gjort efter alla konsten regler och det blir endå inte bra. Allt bara skiter sig. Dessutom är jag jäkligt ridsugen och hoppsugen så in i den! 
VIll ha en frisk häst!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0