Baricha

Tänkte uppdatera er om Baricha lite! 
VI startade vår första lokala hopptävling i augusti och det gick kanon! Vi körde bara en clear round men hon hoppade som om det vore 1,30 på vissa hinder! Vi kom runt och dessutom felfritt. Hon betedde sig som om hon hade gjort det tusen gånger innan. 
I lördags givk vi ut på terrängen och då var hon lite jävlig med mig kan man säga. Hon var förståss bruntstig men hon var som en oxe i handen och drog efter varje hinder. Det blev bättre och bättre så jag beslutade att prova på lite högre hinder på 90-1m och hon hoppar dem utan problem. Hon kollade lite och man kände att hon tvekade men hoppa gjorde hon!
Kanske blir en riktig fälttävlans häst utan henne! Hon utvecklas varje dag och man märker att hon blir starkare. Jag har tänkt att jag ska komma ut på några fler lokala om det är möjlig med hennes ägere mm. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0