Favoriter

Tänkte berätta lite om mina favoritsaker och favoritmärken!!
 
Samshields hjälmar är mina favoriter och skulle lätt kunna köpa allihop om jag hade pengar! Men denna är favoriten än så länge:
 
Sen är den schabrak. Det märke som jag gillar bäst är Anna Scapati. Tycker det är bra kvalite och man kan även designa själv precis så som man vill ha det! Christina Sports har också dösnygga schabrak 
 
Benskydd:
Mina favissar är veredus skydd. Suppersnygga, stilrena och väldigt bra kvalite samt bra för hästen! :
Ridbyxor
Har faktiskt två favoriter och det är Animo och JW. Tycker att Animos ridbyxor är sjukligt snygga och svindyra också. Dock är det inge ridbyxor jag vill rida dressyr i men dem är jättesköna!
John Withakers ridbyxer är jättesköna och stilrena och bra passform och inte jättedyra heller.
 
Kavaj
Absolut Animo kavajerna! Sitter super och är jättesköna!
 
Stigbyglar:
Ja stibyglar... Har inte ridit isåvärst många stigbyglar men jag ska nog säga att sprenger stigbylarna är mina absoluta favouriter eftersom de är sköna, ger bra stöd och dem är inte för mycket. 
Men sen är soft up väldigt bra också och snygg design:
Sen måste jag även ha med mina älskade JIN stigbyglar så har världens skönaste platta! Dessutom är de lite roliga och dem finns i många olika färger!
Nu får det räcka men det kanske kommer mer en annan dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0