Stockholm

jag har inte srivit på länge nu men jag ska försöka att komma igång igen nu när allt är lite lugnare!
jag har som sagt varit i stockholm! gick upp kl 3 på morgonen igår och tog tåget! Vi gick på stan shoppade! stort som fasen var det och vi gick runt som yra höns! iaf så fixade vi oss inför konserten på kvällen och den var helt
otrolig! helt amazing och jag hade en otroligt rolig kväll! känslan var helt unbeliveble och hela friends arena exploderade när de kom in! alla hoppade skrek och grät på en och samma gång! så den kvällen kommer jag nog aldrig att glömma! de sjöng som gudar och man hörde knappt vad de sa för att vi skrek så mkt!

så förutom att jag knappt har ngn röst kvar, mina fötter är döda och jag är galet trött så var det helt underbart! nu sitter jag på tåget hem efter en hel shopping dag och är lyrisk över två dagar i
Stockholm!



mer kommer! promise!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0