Ny sak att träna!

Skulle testa idag att hoppa upp på "fel" sida... vilket inte blev jättebra. han fick panik så fort jag satte foren i sigbygeln och sån som jag måste bara vinna så jag klappade honom överallt och hängde med hande i stigbygeln ocj det känndes som om jag skulle rida in honom! Men han blev aldrig riktigt lugn och så fort jag satte foten i stigbygeln och lyfte från marken gick han iväg och han blev stressad. men jag kom upp tillslut men han var inte ditekt lugn när jag satt på men han lugnade sig efter en stund!



Jag ser det här som en ny sak att öva på även fast det inte är så viktigt men jag tror det skulle vara bra för honom att vänja sig vid det! men jag behöver hjälp med att hålla i honom för han är inte världens enklaste att träna sånthär medDetta

här ska vi fixa! små steg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0