It hurts

det gör ont att se hur bra det har gått för alla hästmänniskor på insta fb och twitter... det gör ONT! jag vill också vara där och tävla! vara ett farligt ekipage och leka runt på höjderna och få det att se enkelt ut! det ät vår sesong och jag vet att vi kan och vill! för ett år sedan plockade vi rossett efter rossett och hade skitkul! vi susade runt på snabba omhoppningstider och jag hade svårt att hålla honom för att kunna svänga!

jag vet att en vacker dag kommer vi att vara där också då vi är på topp och sätter nolla på nolla! vi har varit där en gång och vi har viljan att ta oss dit igen vi har också kapaciteten till den blågula rosseten och nu när jag känner honom och hittat knapparna så väl så kommer det gå fort när vi väl är där! vi klarar höjden men det är höjden som sliter... Men jag är så sugen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0