Gårdagens ridpass

Red ut en sväng barbacka och jag kan säga att jag ångrar lite att jag inte tog sadlen för jag var när på att flyga rejält några gånger! Första gången var när vi skrittade förbi en hage lugn och stilla men såklart stog det en gömd häst i hagen som han inte såg men när den plötsligt började röra sig så tvärvände han och stack, inte lågnt dick med jag var när på att trilla av som sagt! andra gången var när vi skulle upp för en lite man ganska brant backe. Han taggade igång som fase och skulle bara springa iväg men jag höll i honom men när jag väl lättade ngn centimeter bar det a v i 210 och ja jag red barbacka.... sist men inte minst så skulle vi galopera lite lugnt och sakta på ett fält och det började bra men plötsligt så hoppar han åt sidan och jag var inte riktigt beredd men annars gick det bra! Han såg lite spöken överallt men vi överlevde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0