Den gången jag fick dommaren att skratta!

Det är faktiskt rätt så roligt och jag kan sitta och skratta åt det nu i efterhand så ni ska få höra!

Jag var på en tävling i Tingsryd och skulle hoppa en Lc Lb och i Lcn gåår jag in och vinner min andra vinst men Bosse! Såklart var jag överlycklig men iaf så skulle jag hoppa Lbn och jag river ett hinder och när jag kommer till sista blir det en nit och jag flyger fram på halsen och tappar balansen. Så som Bosse är så skulle han såklart inte vara sjysst att stå stilla utan trava iväg och bara några meter ifrån sista hindret då står en maxad oxer som han KLIPPER BAKIFRÅN! Jag fattar igentligen inte hur jag lyckades sitta kvar men det gjorde jag och domaren skrattade som bara den och jag fattade knappt vad som hade hänt! Så det var första gången jag blev utesluten för att rida fel väg... men i det fallet påstod jag att det var bosse som tog fel väg!

skrattar åt detta idag men just då tyckte jag att han kunde hoppa räcker ist för en oxer men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0