Träningen idag!

Den gick helt okej men ärligt talat så blev jag jäkligt sur på mig själv! Jag har börjat kolla ner och säcka ihop mig vilket jag inte gjort innan!!??!??! Så nu får Maria tjata på mig hela tiden och jag fattar inte varför jag har börjat göra det? 
 
Iaf så gick träningen bra han var fin och jag red igenom programmet och jag skulle tänka på att ställa igenom i hörnorna och ta tid på mig och inte stressa iväg och hellre att jag tar en rejält förhållning i ett hörn och att ökningen blir bra än att allt blir dåligt! Och såklart att sträcka på mig och kolla upp!!!! Annars gick han fint men det var jobbigt för vi började med förvänd galopp och det har han inte gjort på ett tag och det kändes! Så felen satt mest i mig idag så nu får jag skärpa mig rejält!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0