Resultat

Tävlingen i fredaga gick kanon och jag är supernöjd! Med alla omständigheter runt omkring tyckte jag att båda jag och Bosse presterade över förväntan! MEN tyvärr tyckte dommarn inte det. Hon tyckte inte om oss alls. Genom hela protokollet stod det att han gick på bogarna och var för låg och hade ingen bärighet. Det ända possitiva hon skrev var att jag hade en lydig ponny. Roligt? Inte så värts... Men jag hade skitkul och när jag kollar på bilderna som Ronja Nyman har tagit så tycker iaf jag han ser superfin ut! Fick 56 % och hon som vann tror jag hade 61 eller något sådant. Men som sagt supernöjd och nu vill jag bara ut på mer dressyrtävlingar!!! 
 
Ignorera mig och kolla på Bosse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0