I spell it out!

Okej kommer ni ihåg det jag var så glad för förra veckan? Jo jag tänkte berätta det nu när det är klappat och klart!!! 
 
Det är nämligen så att jag ska upp och jobba hos min tränare Maria Falk i två veckor! v. 32 och 33. Maria som är min dressyrtränare som jag tycker är jätteduktig och ser verkligen upp till henne! Hon har tagit mig och Bosse så långt och jag är jättetacksam så jag tycker det ska bli superduper roligt att få komma upp till henne och jobba i hennes fina stall! För att jag jobbar får jag bo där uppe och ha med med Bosse och träna för henne och i mån om tid få rida hennes hästar!!! Jag är helt överlycklig! Men det är mycket att göra eftersom hon har tolv hästar plus inhyrda. Såjag ska fodra och mocka och fixa allt det där som ska göras!! Det är dessutom de två veckorna innan skolan börjar så mitt sommarlov är slut om två veckor! Kommer att vara helt slut innan skolan ens har börjat haha!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0