High Chaparral

Ja jag har ju varit och spenderat en hel dag i High Chaparral och det var underbart! Vi kollade på westerntävlingar och det var som en annan kultur och man kände sig som en turist! Vi såg på shower med coollugna hästar som spelade med när de sköt med låtsas pistoler som lät som rigtiga och det ver helt overkligt! Sen gick vi i ett lustigt hus och set var det värsta jag gjort i hela mitt liv! Allt var snett men ändån rakt!?! och jag mådde så illa och allt snurrde och jag var tvungen att hålla i mig när jag skulle gå för att inte ramla! Efter det så gick vi och kollade på mässan som de hade och det var western i vartenda tält! men lite saker fanns det som jag kunde kolla på! Hittade ett jättesnyggt pannband men såklart ver det för ett öra... Det var roligt och jag rekomenderar starkt att åka dit! En upplevelse som jag aldrig kommer att glömma! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0