Dagens

Idag åkte jag ner till stallet på morgonen och skulle fixa och dona och direkt när jag kommer ner till hagen så ser jag att han har dragit av sig sin grimma... Så jag började gå ner längst ner i hela hagen och gick från kant till kant och tillslut hittade jag grimman men inte flughuvan. Det tog ett bra tag kan jag ju säga! Sen skulle jag rida och det gick bra! Galopperade mkt och det gick lite extrea fort på fältet! Det vär jättehärligt och han lyssnade för en gångs skull! Dessutom red jag på det tvådelade! Igår red jag nämligen ut med Ella och han var hemsk. Han drog och lyssnade inte ett dugg och när jag tog tag  honom bytte han bara gallop och bara struntade helt fullständigt i mig! Och då red jag pågummibettet och hade martingall, dock hade han vilat i två dar innan så det kanske inte var så konstigt men han blir stark som en oxe! 
 
Har även skrurat och målar boxen som såg bedrövlig ut! Men nu är den fräch och fin! Sen har vi även släppt ihop Bosse med en annan C ponny som är ny i stallet och det funkar kanon än så länge! Så jag har hunnit med en del! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0