Uppdatering om Bosse

Det går framåt och hans känns pigg och fräch. Jag har börjat trava honom lite nu och har gjort det i två veckor. Snart ska vi in igen och kolla så att han fortfarande är frisk och bra så att jag kan börja öka på igångsättningen lite! Jag får ju endast trva 5 % av ridpasset vilket inte är så mkt.. 
Men kan har haft vääldigt mycket energi och jag kan inte bli av med den. Han är helt hopplös med det för det känns som om han samlar och samlar så mycket att han inte blir av med allt på samma gång. Jag blev lite paff häromdan när han faktiskt bockade med mig när jag skrittade ut? Jag menar han har aldrig bockat med mig inna, kanske någon bakutspark men inte bockat! Hehe så jag blev lite förvånad allt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0