Svar på några frågor!!

Namn:Julia Lorentzson  Född: 1998

hur lång är du? 170  Hårfärg? Typ Rödbrunt?

Ögonfärg? Blåa skostorlek? 38 Vad har du i din väska?Plånbok, tuggummi osv.

vad använder du just nu för jacka? En dunjacka från kompaniet vad använder du just nu för skor? stövlar

vad är du beroende av? hästar helt klart Chips eller popcorn? Chips

Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin

Marabou eller kexchoklad? Marabou Vad är du tacksam för idag?Att jag har fått chansen att utvecklas med min fina ponny!

pepsi eller coca cola? cola  Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?Har ingen aning faktiskt...

Godaste glassmaken? vilken ben & jerry som helst Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kan inte svara på det

Sover du tungt? Kan sova var som helst när som helst och jag sover ganska tungt. Favoritklädsel? Jens och någon stilren tröja

Vad skulle göra dig glad just nu? Att få jullov Vad ska du göra härnäst?Sova

Höger el vänsterhänt? Både och faktiskt, skriver med vänster men klipper med höger haha Humör just nu? Svintrött och huvudvärk men superglad!

Favoritaffär? Oj, MQ tror jag

Sommarplaner? Tävla! Sommarjobba? 

Är du kär nu? Nej vad är viktigast för dig? Hästarna, familjen 

Är du kittlig? Ja lite kan man väl påstå Stjärntecken? skytten

Tre namn jag lyssnar till: Julia, Jullan, Gullan Vad längtar du mest efter just nu? Många saker! Bland annat göteborg horseshow! 

Sparare eller slösare? Sparare Favoritpizza? Vikingabåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0