Nästa inköp!

Mitt nästa inköp förutom massa julklappar kommer att bli ett Pessa magic system bett även kallat låsbett. 
Såhär skriver tophorse om det. 
Pessa Magic System bett. 
Rostfritt tredelat bett med kopparkula som lättare får hästen att suga på bettet.
Unik patenterad design. Alla bett från Pessoa serien är tillverkade för att skona hästens tunga och gom.
Kombinerad rörligheten av ett ledat bett men samma kotroll som ett rakt bett ger.
Ger hästen tydligare signaler då inte hela bettet rör sig utan ryttaren kan påverka bara ena sidan.
http://www.tophorse.se/pessoamagicsystembett-p-405.html?cPath=58_69
 
Har ridit på det innan och jag tycker det verkar jättebra om man har en stark häst och jag tycker att det funkar väldigt bra men det beror på från häst till häst. Så jag tänkte att jag skulle testa det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0