Julklappar

Här kommer mina julklappar! Är supernöjd och glad eftersom jag inte hade förväntat mig något eftersom jag inte haft någon önskelista...


Jag fick massa produkter så som ansiktsvatten, dushcreame, sminkborttagning, handtvål, bodybutter och coconut passion från Victoria's secret!


Sen fick jag jättemycket strumpor. Ett par ridstrumpor och vanliga plus inviseble socks och även ett par jättemysiga varma stumpor!




Sen fick jag pengar och underställ plus en ny kalender.


Jag fick också en tvätthanduk av något slag till Bosse så det blir att testa om det fungerar på min skitponny!


jag fick också ett reflextäcke som jag velat ha jättelänge!
Fick även en ridkjol som är super skön och varm som man kan ha när man rider!


och en borste, en mjukis som jag också velat köpa länge!



Sen fick jag en reseplattong. Jättegullig!

En sak till. Jag har även fått en julkurs för min tränare. Nu undrar ni va hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0