Hem

Allt som jag hållt hemligt och bara gett er små ledtrådar till har nu blivit läge att berätta. Inte allt men en del. Det är så att jag har bytt stall. Bosse står längre inte på udden. Vi har flyttat hem honom. Vi har under snart två månader renoverat morfas stall där mamma hade hästar när hon var liiten. Känns skönt och bra att bara behöva gå några meter för att komma till stallet. Vi har ingen paddock än men som det är i nuläget så rider jag ute mycket och vi har fina och bra ridvägar. Ridhuset är bara ca 2 mil bort vilket är nära så vi har inga problem att åka och träna!

Jag tog detta beslut för min skull och det får ni veta mer varför senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0