Frågor

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta?– Ingen aning men något sött!
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex.
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Catching fire
4. Har du bra självförtroende? – Vissa tillfällen vissa inte, beror på!
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Åka utomlands och jobba med hästar.
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Åka utomlands, sikta mot SM och
7. Beskriv ditt drömutseende! – Vet inte faktiskt... är ganska nöjd med mitt utseende!
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Mina föräldrar, mina tränare!
9. Någon du har kysst – Min ponny!!!
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Har säkert någonstans...
11. Den du senast sov över hos – Min kusin tror jag?
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Sanna
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? Japp
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Godis!
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – När jag kallade min gamla lärare för pappa
16. Hur uppvaktar man dig? –Våga va dig själv och vilja vara med mig. Prata mycket med mig och bjuda på dig själv!
17. Har du rykten efter dig? –Har jag säkert bakom min rygg.
18. Din absolut sämsta egenskap? – Ibland för mycket tävlingsmänniska!
19. Din bästa egenskap? – Målmedveten och arbetsam
20. En låt du är beroende av? – Demons med imagine dragins
21. Vad stod det i ditt senaste sms? - Blir toppen!
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Den person som får mig att le!
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Ja det kan man!
24. Har du kysst en kompis? – Nix
25. Hur ofta dricker du alkohol? – Smackat en mun på nyår inte mer.
26.Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Sorgligt och äckligt, fattar inte hur man vill förstöra sitt liv på det sättet.
27. Vad hatar du? – Jag hatar att man påverkas så lätt av allting!
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Ja jag tror det för det gör att varje gång man träffas blir speciell men visst är det såklart jobbigt!
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Ett prov
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - tänker jag inte berätta.
31. Hur lång är du? – 170cm
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Ego
33. De bästa svenska skådespelarna? – no idea
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Harry potter såklart!
35. Ditt humör för tillfället? – Svintrött.
36. En vacker person? – Måste säga Sanna. Förstår mig på ett annat sätt som ingen annan gör!
37. Har du instagram? – Ja såklart.
38. Vem kramade du senast? – Niaz, en kompis
39. Vem träffade du senast? – Pappa
40. När slog du dig senast? – Min lillebror
41. Någon du vill träffa? – Några* alla i one directon
42. När grät du senast och varför? – Idag, för att jag ursäktar mig själv hela tiden.
43. Sminkar du dig varje dag? – Nej, har överkänsliga ögon så bara ibland.
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Pappa tror jag? Tycker jag inte är så lik någon i utseendet.
45. Är du helsvensk? – Ja
47. En artist du inte gillar? – Ingen aning.
48. En artist du gillar? – band* one direction
49. Vad är det bästa som hänt dig? – Bosse
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – En förebild, någon som man ser upp till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0