3 hissar 3 dissar

Jag börjar med dissarna
För det första så väljer jag att dissa vissa broddhålspluggar. Blir så irriterade när man gängat ur och satt i såna och sen åker de bara ut...
 
För det andra så vill jag dissa bitkräm eller vad man ska säga. Funkar inte då det är en häst som biter på bosses täcken och täckeshängare
 
För det tredje så vill jag dissa tunna vanliga gummiband som är helt värdelösa att knoppa med, silikonband ska det vara! 
 
Hissar
Jag vill hissa verdusbenskydd, snygga bra kvalite men dock ganska dyra men värt pengarna!
 
Sen vill jag hissa mina tummvantar med ett lillfinfinger för att kunna rida i dem. Supersköna!
 
För det tredje vill jag hissa John Whitakers träns! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0