2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut
Jag såg One Direction LIVE!!!

Hur har ditt 2013 varit?
Ganska dåligt... Ponnyn har ju varit sadad näst intill hela året men nu är han frisk så det började dåligt men nu går det uppåt

Blev du kär i år?

Nepp

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

8/5 One Direction konserten helt overkigt!

4/11 Bosse blev friskförklarad!

11/12 .............................

Vad är din största framgång 2013?

Min största framgång är att jag har fått ett stabilare liv kan man väl säga. Mindre stress och ångest och mer glädje och lugn.

Bästa köpet?

Can't tell you....

Vad spenderade du mest pengar på?

Hästar, haha inte så svår fråga..

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Sanna, som funnits för mig när jag var riktigt nere! Får mig alltid att skratta!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Demons med imagine dragons!

Vem har du umgåtts med mest? 

Familjen tror jag och Bosse.

Har du haft ett förhållande under 2013?

Nej.

Vart reste du under 2013?

Stockholm och Göteborg

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Komma ut och tävla och träna och ha jäkligt roligt!

Vad gjorde du på din födelsedag?

Gick i skolan och firade lite med kusinerna

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Om min ponny varit frisk med då kanske inte det här skulle hänt.... 

Vem saknade du?

Sanna, saknat henne hela året då jag inte träffat henne sen i januari...

De bästa nya människorna du träffade? 

En i stallet. Trots att jag träffat henne tidigare så lärde jag känna henne i år.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 

Slappna av och ha roligt. Kom tillbaka som den starkaste även fast du varit den svagaste!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0