Söndag den andra september

Ska snart åka till stallet för att Bosse ska klippas så han får nog vila idag tror jag han får ju lite lugnande medel så att han inte ska få panik som förra gången... Jag vet inte om klippmaskinen nöp honom eller vad det nu var men det är bäst att vara på den säkra sidan.

Igår red jag lite i paddocken ca en halvtimma han var fin men jag begärde inte så mkt av honom. Igår hoppade jag även Baricha hon var superfin och vi hoppade över två hinder räcke oxer och hon skuttade över lätt som en plätt! Kännde mig stolt som reste mig ur soffan och gick ut och sprang ca 5 km! Ganska trött eftråt så igår så red jag två hästar och sprang desutom! Nu jäklar ska konditionen sättas igång på både mig och Bosse!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3494884/images/2012/pic_504306859606ee47c7002d41.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0